zondag 22 juni 2008

Eindelijk nog eens een berichtje

Hallo allemaal,

Ik weet niet wie het nog volgehouden heeft, om hier te komen kijken :-)))
Ik heb de afgelopen weken het gevoel dat de dagen voorbij vliegen, ik geniet, geniet en ....geniet .
Dus er lijkt ook nooit tijd over te schieten voor mijn blogje en ik wil die echt wel onderhouden , voor ons Saartje, mezelf en voor diegene die nog willen meegenieten he .

Alles gaat hier heel goed. Elke dag hou ik meer van mijn jongste dochtertje. Ik dank God elke dag voor mijn prachtige kinderen. Het voelt zo compleet allemaal nu . Ni te doen ! Zucht :-))))))

Foto's volgen nog

XXX
Marieke-Roos

3 opmerkingen:

Christel zei

Hey Marie-Rose,

Ik hou nog altijd vol hoor en kom nog regelmatig kijken.
Wij zijn superblij dat alles nog altijd zo goed meevalt en kijken er naar uit om jullie nog eens te zien.
Ondertussen wensen we jullie een fantastische vakantie en tot heel binnenkort!!
Groetjes van Christel en Sandy

Anoniem zei

Dag Marie-Rose,
Ook wij houden het vol hoor. Natuurlijk willen we weten hoe het gaat met jullie. Elke week kijken we minstens één keer op de blog. We konden er niet bij zijn op de babyborrel en willen dus langs deze weg graag meegenieten van jullie nieuwe geluk. Ik kijk al erg uit naar een bezoekje binnenkort :-)
Vele groetjes van ons allemaal.
Bea, Geert, Brent, Dennis en Gitta

Nolke zei

Ja ja, ik ben ook een volhouder. :-)
Dus laat die foto's maar komen.

Groetjes, Nolke