maandag 23 juni 2008

Nog enkele foto's ;-)



Gilles werd nog eens gedoopt ;-) en het water was nog koud hoor.



Ik had voor mijn moederdag deze zitschommel gekregen, de kinderen hadden mee samengelegd .
Ze hadden hem stiekem in elkaar gestoken (met hulp van papa) en als verrassing stond die 's morgens op het terras.
Hoef ik nog te zeggen dat ik heel erg blij was :-)))




Gilles werd 11 jaar op 22 mei ! Het was heerlijk weer , dus we hebben een heel leuk feest gehad !



Ons allerliefste saartje wordt liever en schattiger elke dag. Het was alleen moeilijker een foto te nemen zonder haar handje in de mond. Haar hoektandjes komen door :-)




En ja hoor, sinds een week kruipt ze het hele huis rond !!! Wij superfier natuurlijk :-)))

2 opmerkingen:

Greet zei

Hallo Marieke-Roos !
Eerlijk gezegd ... ik had het bijna opgegeven maar gelukkig heb ik het niet gedaan en zie, ik word beloond met een update én fotootjes :-).
Jullie zien er allemaal heel happy en "compleet" uit, je hebt gelijk !
Ik zou toch weer even moeten wennen aan een kruiperke in huis, maar ervan genieten is natuurlijk nog véél fijner :-).
Veel groetjes,
Greet en co.

Pascale, Paul & Lise zei

Hallo! Leuk dat je er foto's blijft opzetten, is voor ons ook genieten, en genieten om jullie zien te genieten amai ... nu nog de vakantiefoto's !!!!!!!!!!!!
Dikke kussen,
Lise, Paul en Pascale