woensdag 26 maart 2008

Dichterbij !!

Stilletjesaan komt onze reis naar China dichterbij. Van het adoptiebureau heb ik gehoord dat de "travel aprovement" vanuit China is aangekomen, met andere woorden : we hebben toestemming om Saartje te gaan halen in haar geboorteland. Dit vond ik ook al supernieuws. Ook had de contactpersoon vanuit China het reisplan doorgestuurd . Het adoptiebureau ging dit nog mooi op papier zetten , dus we hopen het volgende week te mogen ontvangen. Ik ben echt benieuwd welke dag we ons Saartje in onze armen mogen sluiten.
Nieuwe gegevens over Saartje ( hoe groot is ze nu ? kan ze al kruipen enz...) zijn nog niet aangekomen. Maar lang kan alles niet meer duren, he :-)
Morgen heb ik met Valesca, Jolien en Gilles een "fotosessie" zodat ook het aankomstkaartje vaste vormen begint aan te nemen.
Heerlijk allemaal !!! Gewoon genieten !!!!!

Tot morgen (want vanaf nu ga ik proberen dagelijks mijn blogje bij te houden)
xx
Marieke-Roos

1 opmerking:

Greet zei

Ah leuk ! Nu kom ik zeker elke dag eens kijken :-).
Veel groetjes,
Greet en co.
www.toontuurmiel.be