zaterdag 8 maart 2008

Nog 5 weken !

Nog 5 weken en dan zijn op weg naar ons Saartje. Ik moet wel zeggen dat de wachttijd me nu erg zwaar valt. Ik wil haar eindelijk in mijn armen houden en voor haar zorgen. Elke dag kruisen we een dag weg op de kalender.....
Praktisch gezien daarentegen heb ik nog 1001 dingen te doen :-) Vandaag ben ik de geboortelijst (mag ik dit zo wel noemen ? :-) gaan aanleggen . Een heel toffe bezigheid, maar toch een dagje mee zoet geweest hoor. Dus dat is weeral iets dat ik van mijn to do lijstje mag schrappen. Ondertussen zijn we in de slaapkamers van de kinderen serieuze aanpassingen aan het verrichten. Jolien haar kamer is zo goed als af ( zij is in de kamer van Gilles verhuisd). Nu zijn we bezig aan Saartje haar kamer (Jolien haar vroegere kamer), die hopen we af te hebben tegen het einde van het weekend. En dan kunnen we aan Gilles zijn nieuwe kamer beginnen. Valesca haar kamer gaan we pas onder handen nemen in de Paasvakantie , want nu moet ze eerst leren voor haar examen he.
Als de kamers helemaal af zijn, zal ik enkele foto's op de blog zetten.

Tot binnenkort
Marieke-Roos

2 opmerkingen:

Vrije Basisschool Buurtschool RADAR zei

hallo familie van Marie-Roos

spannend dat aftellen zeg. Jullie zullen een geweldige reis beleven naar jullie Saartje in het verre China. Veel geluk.

Christine
http://adopting-a-girl-from-china.skynetblogs.be/

celien zei

hallo vienden,

nu kunnen wij ook in spanning mee volgen bij jullie avontuur.
wat een geweldig gezinnetje ( en vrienden
fam vermeiren