maandag 3 maart 2008

Mooie gedichten

Onze 2 dochters hebben zo afgeteld dat ze beiden een gedicht hebben geschreven over hun langverwachte zus :-) Gilles heeft ook heel erg afgeteld, maar een gedicht schrijven is nu niet onmiddellijk zijn ding :-))
Momenteel zit hij in de Ardennen op bosklassen, dus hij heeft wel wat anders aan zijn hoofd: ravotten, spelen, weinig slapen en ook wel een beetje deugnietestreken uithalen :)
Hier dus de gedichten die ze schreven het weekend voor we de foto kregen :

Gedicht van Valesca (14 jaar)
Wachtend op je gezichtje
Wachtend op je mooie oogjes
Wachtend op je kleine handje dat mooi rond mijn vinger past

Gewoon in 3 woorden te beschrijven
WACHTEND OP JOU !
O lieve Saartje , je moest eens weten
Hoeveel ik nu al van je hou

Gedicht van Jolien (13 jaar) JUWEEL
Je ogen zijn mooi
Je haar is zwart
morgen is het de dag
We krijgen jou te zien
wel maar op een foto
Maar het is beter dan niets.
Als ik naar de hemel kijk
en ik zie een ster, het is heel erg ver
maar niet meer lang en die ster is dichtbij
dan is het feest, want dan ben je bij mij
Je bent als een juweel
daar twijfel ik niet aan
Je bent gewoon alles voor mij
Je maakt ons leven blij !!!

Prachtig niet ??
Groetjes van een trotse mama :-)

2 opmerkingen:

Jan en Terry zei

Saartje: nu in jullie hart en binnenkort voor altijd in jullie amren... Geniet ervan! Wij hebben hier ook zo'n droomkind rondhuppelen. Mogen we jullie linken? Altijd leuk om gelijkaardige avonturen te volgen, dat maakt het wachten op ons tweede wonder wat aangenamer. Groetjes! Yuxia, Jan & Terry, http://users.telenet.be/jan.en.terry

Greet zei

Hallo Mariekeroos,
Geef je dochters maar een dikke pluim voor die prachtige gedichten die ze voor hun zusje geschreven hebben. Ik kwam op jullie blog terecht via die van Dirk en Dominique die ik al een tijdje volg. Ook wij hebben 3 bio-kids en wachten op een 4de kindje uit China. Al is de weg voor ons waarschijnlijk nog wel heel erg lang ... . Ik kijk uit naar jullie reisverslag, alvast bedankt dat we mogen meegenieten !
Groetjes,
Greet
www.toontuurmiel.be