vrijdag 4 april 2008

nog 1 weekje !!!!

Hallo allemaal,

Ik vermoed dat ik volgende week rond deze tijd de spanning niet meer ga aankunnen :-)))) Nu ligt mijn maagje al regelmatig in de knoop :-)
Vandaag heb ik eens naar het adoptiebureau gebeld, want we hebben nog steeds geen recentere gegevens gekregen van ons Saartje . En dat zou wel handig zijn om nog wat kleedjes voor haar te gaan kopen. Ze hadden nog niets ontvangen, maar de contactpersoon in China zou 14 dagen verlof hebben gehad , dus waarschijnlijk krijgen we nog wat info volgende week. Maandagavond gaan we sowieso naar de reisvoorbereiding , dus misschien hebben ze dan al iets vanuit China ontvangen.
Onze vliegtuigtickets zouden we ook in het begin van volgende week in de bus krijgen.
Onze nieuwe fotocamera ben ik vandaag ook gaan halen, dus foto's van de slaapkamers van de kinderen komen eraan ! :-)

xxx
Marieke-Roos

4 opmerkingen:

Hilleke zei

Hey Marieke-Roos,

de laatste week gaat morgen in!!! Dus nu probeer ik toch om eens via jullie 'blog' te reageren zodat ik met jullie contact kan houden als jullie in China zitten!
Moest ik jullie niet meer horen of zien, een heel prettige, leuke reis gewenst en geef een dikke knuffel aan Saartje van mij hè!!

Greet zei

Hoi Marieke-Roos en familie,
Jullie vertrek komt met rasse schreden dichterbij, nu is het pas echt aftellen geblazen ! Ik hoop dat jullie vanuit China wat berichtjes op de blog kunnen plaatsen want daar kijk ik heel erg naar uit :-).
Ook nog bedankt voor de bemoedigende woorden die je schreef in ons gastenboek. Al die kleine beetjes helpen ons om vol te houden :-).
Liefs en tot later,
Greet
www.toontuurmiel.be

Nolke zei

Hallo stresskonijn. :-)

Bij deze een prettige en leuke reis gewenst van Veerle, Kyara en mezelf natuurlijk.

Groetjes.

karen_davy_arne zei

Hey Marie-Roos!
Ik wou toch nog even afscheid nemen want gisteren moest het allemaal zo snel gaan!
In ieder geval een goede vlucht en heel veel plezier met jullie Saartje!
Ik ben er zeker van dat het geweldig zal zijn!
We zullen de volgende dagen met onze gedachten bij jullie zijn!!
Groetjes!