vrijdag 18 april 2008

Nogmaals een rustige, aangename dag :-)

Hi again ;-)

Vandaag hebben we weer genoten van het mooie weer. Ons Saartje slaapt als een roos, dus we zijn allemaal goed uitgerust. We zijn vandaag naar een museum over Chinese schilders geweest, het waren mooie zwarte olieverf(denk ik toch)schilderijen . Ik vond ze persoonlijk mooier dan de kleurrijke afbeeldingen die je overal ziet. Daarna zijn we naar een prachtig, megagroot park gegaan. Het was er heerlijk. We hadden er graag nog wat langer rondgelopen, maar de gids wil steeds vlug terug naar huis :-(
Ondertussen blijven we genieten van ons Saartje. We kunnen ons een leven zonder haar gewoon al niet meer voorstellen. We zijn zo gelukkig dat we dit mogen meemaken. In mijn gedachten heb ik al 1000 keer haar biologische mama bedankt voor het geschenk dat ze ons geeft. Ik zou haar zo graag laten weten dat ze zich geen zorgen hoeft te maken over haar dochtertje. Ze heeft een immens offer gebracht voor haar kind en wij zullen ervoor zorgen dat dit offer de moeite waard is geweest !!!!
Ja, sorry, ik ben weer emotioneel :-)))
Ik ga jullie nog wat laten meegenieten met wat foto's :-)

Tot morgen, lieve Valesca, Jolien en Gilles . We houden veel van jullie !
Tot morgen iedereen

xxxx
Marieke-Roos

Geen opmerkingen: