woensdag 9 april 2008

Nog 3 keer slapen :-)

Hallo allemaal,

Gisteren was mijn laatste werkdag voor bijna een half jaar . Best onwerkelijk gevoel. Maar ik heb wel meer onwerkelijke gevoelens hoor. Zaterdagavond zitten we in China .Vanaf maandag hebben we er echt een dochter bij. Ik kan het allemaal echt niet vatten. Maar ik ga het allemaal over mij heen laten komen en proberen er intens van te genieten, zowel van onze dochter, maar ook van China, zodat ik haar later prachtige verhalen kan vertellen van haar land van afkomst .

Langs deze weg wil ik ook al mijn collega's bedanken (zowel vanuit Antwerpen als vanuit Leuven) voor de vriendschap en het meeleven in ons avontuur. Ook al mijn vrienden wil ik nog eens extra bedanken. Iedereen zorgt ervoor dat dit adoptie avontuur nog prachtiger wordt !!!
Dus aan iedereen : een superdikke dank u kus :-)


Tot morgen
XXXX
Marieke-Roos

1 opmerking:

Lieve zei

Geniet ten volle van jullie avontuur!!
Veel succes gewenst!
Ik volg alles wel een beetje langs deze weg :-)

Alvast een dikke proficiat aan de paasverse ouders!!

Groetjes van je collega,
Lieve